Search This Blog

Çok işlevsel ama hissiyatı iğrenç bir şeydir.


Yapışır ama sıcak tutar.


Çocukluğumdan beri kaçmayanı var.


Elime aldığım anda giyerken kaçanı da var.


Ten rengi olanı hissiyat olarak en iğrenci çünkü ince ve genelde kışın giyersen donarsın emme her şeyle de giyilebilir.


En güzel görünenleri siyah, desenli olanları. Bazıları çok zıpır, bazıları da çok çekici.

(Gelecekten gelen yorum: 2014. Koyu kahve-moka rengi, en ince den veya bir üssü siyahtan daha iyi. Bunun dışındakileri bana kalsa hiç giymeyeceğim ve artık kurumsal hayat olaylarından uzak olduğum için bana kalıyor ve giymiyorum. Yaşasın bez ayakkabılar ve külotlu çorapsızlık! Yani külotsuz çoraplılık)


Yine de bok gibi bi şey. Çoğu kaçıyo, yapışıyo, ayrı bir parça, bacak gibi. Öğğğk! 


Hem bi de külotlu zaten. Götlüklü...

2 comments:

kezban paris'te said...

:)))) of, götlüklü mü, saat 4e geliyor, tepinerek gülüyorum. götlüklüymüş :)) muhteşem:))

Ido Atlasian said...

Sen gulunce ben mutlu oluyorum nan :)